niedziela, 12 lipca 2015

Gadżety

Ok. Chudniemy, a co się przyda oprócz chęci ?

Waga numer 1. Taka do ważenia jedzenia. Wydatek niezbyt ciężki, widziałem ostatnio w Lidlu i Biedronce po 25 zł. Ładniutkie. Dobrze wiedzieć ile się je.

Waga numer 2. Taka do ważenia ludzi. 50 zł i już masz, nawet mniej. Od 70 do 150 kupisz nawet taką, co pokaże ile procent tłuszczu masz w organiźmie, ba powyżej 300 zł są takie, które nie tylko to pokażą, ale wskazanie będzie miało sens :-).

Komputer/laptop/tablet/telefon z internetem. Przydaje się do zgłębiania wiedzy. Prowadzenia zapisków itp.

Patelnia do smażenia bez tłuszczu, garnek do gotowania na parze. Nie są niezbędne ale przydatne.

Sport - worek bez dna. Ubranie, sprzęt, dodatki. Na przykład takie bieganie (w kolejności moich zakupów): buty, skarpety, koszulka, spodnie, kurtka, bielizna, torebka na pas, słuchawki z mp3 (bez kabelków), pulsometr (dostałem).
Spokojnie, to nie aż tak wielki wydatek w sumie poniżej 200 zł. Oczywiście jak się chce to i jednego buta można za to kupić,... voodoo bieganie,...

Mikrofalówka w pracy :-).

Jak mikrofala to i pojemniki na żywność do niej.

Może też się przydać coś z apteki,...
http://www.aptekagemini.pl
Nie tylko leki, na przykład olej lniany, a ceny to sobie sami porównajcie ze zwykłą apteką.

Przyda się też dodatkowe źródło finansowania, bo za chwilę będziesz wymieniać ubrania na mniejsze,... ja zmieniłem zawartość szafy dwa razy.
XXXL -> L, 62 -> 52...

2 komentarze:

  1. "zmieniłem zawartość szafy dwa razy" a mój cel (właśnie go podejmuję) włożyć stare ubrania, w które się nie mieszczę, zapiąć koszule pod szyją, i nie kupować j już coraz większych, aktualnie 46 to za mało

    OdpowiedzUsuń
  2. :-( jakiś rok przed decyzją o schudnięciu wywaliłem wszystkie ubrania, które trzymałem, bo za małe, ale kiedyś schudnę. Powiedziałem wtedy: Gdzie tam schudnę, będę już gruby, trzeba zrobić miejsce w szafie,... to był błąd. Fajnie, że ty go nie popełnisz :-).

    OdpowiedzUsuń